پرستو صالحی: کاش از فردوسی پور و برنامه ۹۰ یاد میگرفتید

 

 

 

 

 با گذشت چند روز از انتشار یادداشت جنجالی پرستو صالحی در مورد فساد در سینما ؛ وی در جدید ترین مطلب خود درصفحه فیس بوکش با اشاره به حاشیه های این جنجال جدید,نوشت: من گفتم ،نه از سینمای فاسد، که از افراد فاسد در سینما، که در همه قشرها هستند در ورزش در سیاست در دولت در نظام بانکی ... آیا نباید حذف بشن ؟ 

پرستو صالحی در ادامه نیز به ناراحتی هنرمندان از یادداشتش در فیس بوک اشاره کرد و افزود: دوستان هنرمند دلگیر شدند هرچند من بارها تاکید کردم روی سخنم با هنرمندان نیست و به هنر بندان هستم وبرای هزارمین بار اگر تیتر غلط و سواستفاده گرانه خبرگزاری ها کل مجموعه سینما را زیر سوال برد من پوزش می طلبم ولی حرفم همان است که گفتم نه جا زدم نه پشیمانم نه ترسیدم و نه حرف های آقای سلحشور را تایید کردم .

این بازیگر سینما در ادامه از همگان تحمل نقد و انتقاد را خواستار شد و تصریح کرد: کاش از برنامه ۹۰ و عادل فردوسی پور که می بینیم به خاطر شفافیت و صداقت برنامه اش مورد استقبال مردم بوده و هست یاد بگیریم و اشکالات را بپذیریم و برای حل کردنش بکوشیم نه جبهه بگیریم و قضاوت عجولانه کنیم.

 در یادداشت پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون نسبت به فساد اخلاقی در سینما منتشر شده بود
 این یادداشت بازتاب بسیاری را در بین رسانه ها پیدا کرد و بسیاری از هنرمندان و خود این بازیگر با انجام مصاحبه و گفتگو با خبرگزاری ها نظرات خود نسبت به فساد در سینما را اعلام کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد