محصول قدرتمند HTC در راه است

  

 

شرکت HTC قصد دارد در کنگره جهانی تلفن همراه از مدل One X خود با پردازنده 4 هسته‌ای رونمایی کند.


HTC محصول پیشرفته ۴ هسته‌ای را طراحی کرده و نام One X را برایش انتخاب کرده است.

این شرکت که قصد دارد تلفن همراه پیشرفته خود را در کنگره جهانی تلفن همراه رونمایی کند رقبای سرسختی مانند Droid Razr Maxx، Droid ۴، Galaxy Note و Xperia S دارد.

One X دارای پردازنده ۴ هسته‌ای تگرا ۳ شرکت انویدیا است که با یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی طراحی شده است.

کنگره جهانی تلفن همراه امسال از ۲۷ فوریه تا اول ماه مارس در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد

دیدنی ترین تصاویر از گوشه کنار جهان

برگزاری مراسم جشن ولنتاین در مسکو

جشن ولنتاین

 



دستگاه های رای گیری الکترونیک در الله آباد هند

هند

 



بارش بیش از دو متر برف در یکی از شهرهای کوچک رومانی

رومانی

 

برای دیدن کامل تصویر اینجا کلیک کنید ادامه مطلب ...

طراحی سطل آشغال هوشمند

25-0132.jpg

 

 شرکتی به نام Renew در راستای آماده‌سازی شهر لندن برای آغاز مسابقات المپیک، سطل‌های زباله هوشمند ابداعی خود را در سطح شهر لندن نصب کرده که علاوه بر قابلیت جداسازی زباله‌ها و نمایش اطلاعات سودمند به توریست‌ها، ضدبمب است.

 هریک از این سطل‌ها از دریچه‌ای برای بازیافت کاغذ، دو نمایشگر بزرگ LCD و قابلیت وای- فای برخوردارند. این به آن معنی است که سطل‌های زباله می‌توانند حجم وسیعی از اطلاعات جدید را در زمان حقیقی به نمایش درآورند، اطلاعاتی از قبیل برنامه جدید و زمانبندی رفت و آمد سیستم حمل و نقل عمومی، تعداد دوچرخه‌های موجود در ایستگاه‌های دوچرخه محل، تیترهای خبری و اخبار اقتصادی و همچنین تبلیغات روی نمایشگرهای این سطل‌های هوشمند به نمایش در خواهند آمد.

مسئولان مخابرات از پروانه فعالیت خود اطلاع ندارند

در حالیکه اپراتور ایرانی خارجی، ام. تی.ان –ایرانسل، اقدام به واگذاری سیم‌کارت‌های خود با پیش‌شماره ۰۹۳۳ کرده، مسئولان شرکت مخابرات ایران مدعی هستند این شماره رزرو پروژه تالیا بوده و رگولاتوری نباید مجوز واگذاری این شماره را به اپراتور دوم می‌داد، ولی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این اظهارات بیان شده از سوی مسئولان مخابرات را ناشی از «بی‌اطلاعی آنها از پروانه فعالیت این شرکت» می‌داند.

 لطف‌الله سبوحی در گفت‌وگو با موبنا با اشاره به بند یک پیوست مفاد پروانه فعالیت شرکت مخابرات ایران، گفت: مسئولان شرکت مخابرات ایران و رئیس شورای رقابت با توجه به چه اسنادی مدعی هستند که۰۹۳۳ متعلق به پروژه تالیا است؟

وی با بیان اینکه پروانه فعالیت شرکت مخابرات ایران توسط آقای صابر فیضی امضا شده است، خاطرنشان کرد: بهتر است که آقایون پروانه فعالیت این شرکت را مجددا بررسی و مطالعه کنند.

سبوحی خاطر نشان کرد: در صورتی که مسئولان مخابراتی مدعی هستند این فضای نامبرینگ متعلق به تالیا است، آیا تاکنون حق و حقوق لازم در خصوص نگهداری این شماره را پرداخت کرده‌اند یا خیر؟

چندی پیش جمشید پژویان رئیس شورای رقابت با اشاره به تخلفات مکرر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت رگولاتوری با واگذاری این شماره به اپراتور ایرانی خارجی ام. تی. ان- ایرانسل از یک قدرت انحصاری استفاده کرده است.

درهمین حال مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در خصوص واگذاری شماره رزرو تالیا به اپراتور ایرانی خارجی. ام. تی ان- ایرانسل، با اشاره به مکاتبات صورت گرفته اعلام کرد: رگولاتوری باید در این زمینه پاسخگو باشد.

از سویی دیگر نائب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران هم گفته بود شماره ۰۹۳۳ متعلق به پروژه تالیا است، اپراتور ایرانی خارجی ام تی ان- ایرانسل، نمی‌تواند این شماره را در اختیار بگیرد.
به گفته سیدمصطفی سید هاشمی، هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در حال بررسی این موضوع هستند.

اپراتور ایرانی- خارجی، ام.تی .ان- ایرانسل به عنوان تنها اپراتور مخابراتی کشور که هیچگونه محدودیتی در ارائه خدمات مخابراتی در کشور ندارد تاکنون هفتاد میلیون پیش شماره از کدهای ۹۳۰،۰۹۳۳،۰۹۳۵،۰۹۳۶،۰۹۳۷، و ۰۹۳۹ را در اختیار گرفته و برای واگذاری سیم‌کارت به هر قیمت و هر شرایط اشتهای سیری‌ناپذیر دارد.

Nimble 2.0 یکپارچه با شبکه‌های اجتماعی

 



شرکت نیمبل (Nimble) که طراح و عرضه‌کننده نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب‌وکارهای کوچک است، اخیراً راهکار نرم‌افزاری خود را با شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی یکپارچه کرده است.

به گفته وب‌سایت Zdnet نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) این شرکت که Nimble 2.0 نام دارد به شرکت‌های کاربر اجازه می‌دهد تعاملات اجتماعی مشتریان خود را که خارج از محیط این برنامه صورت می‌گیرد با محتوای راهکار نرم‌افزاری خود تلفیق کنند.

قابلیت جدید این نرم‌افزار کاربران را قادر می‌کند راهکار مدیریت ارتباط با مشتری خود را با پیام‌هایی که بر روی شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک، توئیتر، گوگل‌پلاس و غیره منتشر می‌شود، یکپارچه و هماهنگ کنند.

یکپارچه‌سازی این نرم‌افزار با شبکه‌های اجتماعی در واقع باعث تسهیل فرایند ارتباط هم از سوی شرکت‌ها و هم از سوی مشتریان آنها می‌شود.

این قابلیت به طرفین ارتباط کمک می‌کند اطلاعات مربوط به یکدیگر را که بر روی شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، از دست ندهند.

یکی دیگر از ویژگی‌های نسخه به روز شده نرم‌افزار CRM شرکت نیمبل یکپارچه شدن با پلت‌فرم بازاریابی اجتماعی هات‌اسپات (Hot Spot) است.
این قابلیت به متصدیان بازاریابی و تیم‌های فروش کمک می‌کند فعالیت‌های بازاریابی خود را در محیط نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری دنبال کنند.

گفتنی است هم اکنون حدود ۳ هزار نفر در بیش از ۲۸۰۰ شرکت در آمریکا از راهکارهای نرم‌افزاری شرکت نیمبل استفاده می‌کنند.

این شرکت راهکارهای خود را به صورت خدمات نرم‌افزاری در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و مشتریان هم در ازای استفاده از این راهکار‌ها ماهیانه ۱۵ دلار به عنوان حق اشتراک به این شرکت می‌پردازند.