دیدنی‌ترین فناوری روز

 

همه روزه وسایل و فناوری های جدید وارد بازار می شوند و باعث شگفتی همگان می شوند و توجه های بسیاری را به سمت خود جلب می کنند و مانیز باید با این فناوری ها آشنا شویم.
در هفته گذشته چند فناوری جدید وارد بازار شده است که در اینجا تعدادی از این فناوری ها را به شما معرفی می کنیم. 


مانیتورهای 3D:  

با فناوری جدیدی که در دانشگاه MIT به تازگی ساخته شده است می توان گفت که مانیتورهای سه بعدی به واقعیت نزدیک تر می شوند. با اسفاده از این فناوری شما می توانید وارد فضای سه بعدی صفحه نمایش شوید و شی های داخل آن را با دست تکان دهید و جا به جا کنید. 


150444_11.jpg

 

ترازوهای آینده:  

همه ما با ترازو آشنا هستیم و کاربرد آن را نیز می دانیم. اما به تازگی شرکت Medisana یک ترازوی الکتریکی تولید کرده است که می تواند همه چیز را به شما بگویید. این اطلاعات از میزان وزن شما شروع می شود و تا BMI و مقدار چربی و تمام نکات دیگر را به شما می گوید. همچنین می توانید اطلاعات ترازو را روی گوشی خود نیز داشته باشید. 


150445_22.jpg 

HTC One: 

 یکی از بهترین تلفن های هوشمند که درنمایشگاه بارسلونا رونمایی شد سری گوشی های One شرکت اچ تی سی است. این گوشی ها قرار است امروز در اروپا وارد بازار شده و مدل های X، V و S آن در دسترس خواهد بود. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی است و یک پردازشگر دوهسته ای 1.5 گیگاهرتزی نیز هست. 


  

کیبورد StarWars:  

کیبورد جدید شرکت Razer برای بازی خورها وار بازار شده است. این کیبورد همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی است. دکمه های بالای این صفحه نمایش می توانند بنا به برنامه ای که در آن قرار دارید تغییر کاربری دهند و همچنین صفحه نمایش آن نیز برای وب گردی و همچنین استفاده به عنوان موس های لمسی بسیار عالی است. 


 

صفحه های انعطاف پذیر:  

چند سالی است که حرف هایی در مورد صفحه های انعطاف پذیر زده می شود اما به نظر می رسد که شرکت ال جی اولین شرکتی باشد که این صفحه را وارد بازار خواهد کرد. این صفحه نمایش در نقش یک تبلت کوچک است و دارای صفحه 6 اینچی است و می توان آن را تا 40 درجه خم کنید.  


  

Nikon D800:  

شرکت نیکون از دوربین جدیدش رونمایی کرده است و به عنوان یکی از بهترین دوربین های زمان حال نیز شناخته می شود و حتی به شما قابلیت دید در تاریکی را نیز می دهد.به گزارش مشرق نیوز این دوربین همچنین قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 1080 را دارد. در زیر عکس های متفاوتی که با این دوربین گرفته شده است را مشاهده می کنید. 


150449_66.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد