مانیتوری که از سیم برق خود باریکتر است !

مثل اینکه جنگ دنیای امروز تکنولوژی در بدست آوردن عناوینی چون ” کوچکترین ، باریکترین ، پر سرعت ترین ” و از این قبیل چیزهاست . اینکه مانیتور 2 سانتی متر قطر داشته باشد یا 3 سانتی متر شاید برای خیلی ها تفاوتی نداشته باشد اما خب برای شرکتها دست یافتن به قطر کمتر یعنی موفقیت . اینکه این کاهش قطر را در مواد اولیه مصرفی ضرب کنید ببینید به چه رقم تعجب بر انگیزی می رسید .



 شرکت دل باریکترین مانیتور خود را معرفی کرد .  این مانیتور 23 اینچی با ویژگی بک لایت LED جهت نشاط چشمان شما بعد استفاده بلند مدت از مانیتور است . علاوه بر این دارای یک آداپتور DVI به HDMI دارد که می توانید مانیتور خود را به HDTV داخل اتاق نشیمن یا پذیرایی وصل کنید و از نمایش صفحه بزرگتری برخوردار شوید .



جالب است بدانید که سیم برق این مانیتور ضخیم تر از خود مانیتور است . Dell S2330MX از نیمرخ 0,3 اینچ یعنی 0,75 سانتی متر است . البته هنوز رکورد بارکترین مانیتور که از آن شرکت ال جی است را نشکسته است . LG E2290V با 0.25 اینج از نیمرخ فعلا رکورد دار است .

هرچند هنوز قیمت آن مشخص نشده اما این مانیتور قابلیت های اولیه برای خرید را دارد : دکمه ها و پورتهای اتصال قابل دسترس با موقعیت صحیح ، طراحی زیبا و احتمالا قیمت مناسب .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد