دوازدهمین نمایشگاه تله‌کام برگزار می‌گردد

این نمایشگاه بزرگ‌ترین رویداد و گردهمائی در بخش مخابرات و ارتباطات کشورمان است.
دوازدهمین 
نمایشگاه تله‌کام برگزار می‌گردد


دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی( ایران تله کام ۲۰۱۱) با حضور شرکت‌ها و تولید کنندگان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
این نمایشگاه از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۰ مصادف با ۱۵ تا ۱۸ نوامبر ۲۰۱۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد بود.

این نمایشگاه که از آن می‌توان به بزرگ‌ترین رویداد و گردهمائی در بخش مخابرات و ارتباطات کشورمان نام برد تاکنون یازده دوره متوالی و به صورت بین‌المللی با حضور فعال ارگان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی مطرح کشورمان مرتبط با زمینه‌های موضوعی نمایشگاه و همچنین شرکت‌های مطرح خارجی فعال در زمینه این صنعت، توسط شرکت پالار سامانه با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده است.

 اطلاع‌رسانی این نمایشگاه آغاز گردیده است و انجام مراحل ثبت نام از متقاضیان مشارکت در تله‌کام ۲۰۱۱ نیز بزودی صورت خواهد گرفت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر می‌توانند از طریق تلفن، فاکس و یا نمابر با ستاد برگزاری نمایشگاه با شماره‌های ۳۹-۸۸۷۹۸۷۳۸ تماس حاصل نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد