با Muse سایت طراحی کنید

شرکت ادوب نرم افزار تازه‌ای به نام Muse را برای طراحی وب سایت عرضه کرده است.

با Muse
 سایت طراحی کنید


 این نرم افزار در واقع بسیاری از امکانات نرم افزارهای قبلی شرکت ادوب مانند InDesign و Illustrator را در خود دارد و کاربرانی که قبلاً از این نرم افزار‌ها استفاده کرده باشند راحت‌تر می‌توانند از محصول تازه بهره ببرند.

محیط کاربری این نرم افزار شباهت زیادی با دیگر نرم افزارهای ساخت شرکت ادوب و به خصوص فوتوشاپ دارد و افرادی که با این نرم افزار آشنا باشند به سرعت می‌توانند از امکانات آن برای طراحی وب سایت‌های تعاملی با امکانات مختلف چند رسانه‌ای بهره ببرند.

نرم افزار Muse از چهار بخش مختلف تقسیم می‌شود. برنامه ریزی، طراحی، پیش نمایش و انتشار خروجی. در بخش اول کاربر ساختار سایت مورد نظر را با ترکیب چارت هاو مولفه‌های مختلف طراحی می‌کند.

در بخش دوم با استفاده از ده‌ها ابزار موجود کار طراحی انجام می‌شود و سپس در بخش پیش نمایش سایت طراحی شده مشاهده و آخرین تغییرات اعمال می‌شود و در ‌‌نهایت خروجی لازم تهیه می‌شود.

یکی از محسنات این نرم افزار امکان مشاهده جدول درختی صفحات مختلف طراحی شده و نحوه ارتباط و لینک‌های آن‌ها به یکدیگر است. قیمت این نرم افزار از سوی شرکت ادوب ۱۸۰ دلار تعیین شده است. ابزار طراحی این نرم افزار بیشتر بر پایه HTML است و ادوب می‌گوید در آینده بر امکانات Muse خواهد افزود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد