برای دیوانگان سرعت

شرکت بوفالو دو روتر بی‌سیم جدید برای کاربران خانگی و اداری کوچک روانه بازار کرد که امکان افزایش سرعت در پردازش‌های آنلاین و استریم کردن فایل‌های مالتی‌مدیای با حجم زیاد را فراهم می‌کنند.

 روتر بی‌سیم AirStation nFiniti HighPower Gigabit Router  در کنار روتر مودم AirStation N-Technology HighPower ADSL2+ Modem راه‌کار جدید ارائه شده از سوی این شرکت هستند که مخصوص کاربران متقاضی سرعت بالای روی شبکه اینترنت طراحی و توسعه داده شده‌اند.

 

 

 

 تصویر 1: روتر بی‌سیم  جدید شرکت بوفالو قابلیت‌های بسیاری را برای کاربران حرفه‌ای فراهم می‌کند. 

این روترهای جدید بوفالو از دو فرکانس کاری 4/2 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی کرده و با برخورداری از استاندارد n شبکه‌های وای‌فای، می‌توانند به صورت بی‌سیم تا سرعت 150 مگابیت بر ثانیه را پشتیبانی کنند. سرعت شبکه اترنت این دستگاه‌ها یک گیگابیتی است.  

همچنین در این محصولات محدوده جغرافیایی بیشتری قابل پوشش است و سیگنال‌ها با قدرت بیشتری در فضا منتشر می‌شوند. یکی از ویژگی‌های بارز شرکت بوفالو قدرت آنتن‌های استفاده شده در این محصولات است. این دستگاه با امکانات و قابلیت‌های مورد نیاز کاربران بی‌سیم مانند سرویس‌های چند شبکه‌ای (Multi SSID)، NAT، DHCP، سرویس امن‌سازی شبکه AOSS و ابزارهای بهینه‌سازی شبکه بی‌سیم است. 

  

تصویر 2: روتر مودم جدید بوفالو قابلیت استریم فایل‌های بزرگ مالتی‌مدیا را دارد. 

 

سری جدید محصولات بوفالو از فریم‌ور اپن‌سورس DD-WRT به صورت پیش‌فرض بهره می‌برند که یکی از قوی‌ترین پنل‌های تحت وب را برای روترهای بی‌سیم فراهم می‌کنند. استفاده از چهار پورت اترنت، آنتن‌های خارجی با قدرت زیاد، پورت USB و انبوهی از امکانات دیگر کاربران را راضی خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد