اما گاهی مواقع آدمهایی پیدا میشوند که دنبال محصولات جذابتر هستند و با محصولات استاندارد رضایت آنها جلب نمیشود.
برای این گونه موارد اسوس پیشنهادهای خوبی دارد که نمونهای از آن کارت گرافیک ENGTX۵۶۰ DCII OC است.
در این کارتگرافیک برای بهبود هدایت گرمایی و کاهش دمای پردازنده گرافیکی از فناوری اختصاصی این شرکت با نام Direct CU II استفاده کرده است که به گونهای نسخه تکمیلی این محصول به حساب میاید. در این فناوری از لولههای مسی که با طراحی خاص خنککننده، ارتباطی مستقیم با پردازندهگرافیکی دارد،استفاده شده است که این موضوع باعث افزایش ۲۰ درصدی کارایی خنککننده کارتگرافیک میشود.
همچنین با وجود فناوری انحصاری Super Alloy Power در این کارتگرافیک باعث افزایش ۱۵ درصدی کارایی و ۳۵ درصدی کاهش دما میشود که این موضوع عمر مفید دستگاه را افزایش میدهد.
اما به غیر از این مورد ویژگی دیگر به نام Smart Doctor وجود دارد که امکان محافظت از کارتگرافیک را در هنگام اورکلاکینگ سنگین فراهم میکند.
پردازنده گرافیکی این محصول در فرکانس ۸۵۰ مگاهرتز فعالیت میکند و با استفاده از رابط حافظه ۲۵۶ بیتی با یک گیگابایت حافظه GDDR۵ که در فرکانس ۴۲۰۰ مگاهرتز فعالیت میکند، در ارتباط است.
پردازنده این محصول مجهز به ۳۳۶ پردازنده CUDA است که در فرکانس ۱۷۰۰ مگاهرتز وظیفه پردازش تصاویر سهبعدی را برعهده دارد.
امکانات ارتباطی این کارت گرافیکی شامل یک خروجی HDMI، دو پورت DVI، یک پورت D-Sub است که در کل نیاز یک کاربر را براورده میکند.
زمانی که کاربران تصمیم می گیرند یک محصول الکترونیک برای مثال تلفن همراه هوشمند خود را با مدل جدیدتری عوض کنند کمتر به سراغ محصولات همان شرکت می روند.
این درحالی است که نتایج یک نظرسنجی که توسط موسسه تحقیقاتی UBS Investment Research انجام شده است نشان می دهد که کاربران اپل به "آیفون" بسیار وفادار هستند و زمانی که قصد خرید یک مدل بالاتر از تلفنهای همراه هوشمند را دارند ترجیح می دهند همچنان از اپل خرید کنند.
نتایج این نظرسنجی که بر روی 515 کاربر تلفن همراه هوشمند انجام شد، حاکی از آن است که 89 درصد از کاربران "آیفون" اظهار داشتند که وقتی باید یک تلفن همراه هوشمند جدید بخرند نمی خواهند تولیدکننده خود را عوض کنند و ترجیح می دهند که از میان محصولات اپل یک مدل مناسب دیگر پیدا کنند.
نزدیکترین درصد به اپل متعلق به کاربران HTC است به طوریکه 39 درصد از کاربرانی که از محصولات این شرکت تایوانی استفاده می کنند ترجیح می دهند همچنان سایر مدلهای این مارک را خریداری کنند.
در رتبه سوم این طبقه بندی RIM قرار گرفته است. این شرکت کانادایی تولیدکننده تلفنهای همراه هوشمند "بلک بری" تنها در مدت 18 ماه نیمی از کاربران خود را از دست داده است. به طوریکه درصد وفاداری مالکان "بلک بری" در این مدت از 62 درصد به 33 درصد رسیده است.
براساس گزارش Apple Insider ، رتبه های چهارم و پنجم این رده بندی به سامسونگ و موتورولا اختصاص یافته است. به طوریکه کاربران محصولات این دو شرکت به ترتیب 28 و 25 درصد به مدلهای مختلف تلفنهای همراه این شرکتها وفادارند.
این درحالی است که درصد وفاداری کاربران نوکیا به محصولات این شرکت فنلاندی تنها 24 درصد است